
در دنیای کنونی کسبوکار، بدون شک داشتن یک وبسایت برای معرفی نوع کار، خدمات و محصولات امری اجتناب ناپذیر است. شاید در ابتدای امر صاحبان کسبوکاری که به روش سنتی به تجارت خود مشغول هستند، نیاز به داشتن یک وبسایت را حس نکرده و تلاشی برای به روز کردن کسب و کار خود نداشته باشند. اما واقعیت این است که هر فردی که به دنبال خرید محصول و یا دریافت خدمات مشخصی است، در ابتدا جستجوی خود را در اینترنت آغاز میکند. سپس با تحقیق بیشتر اقدام به خرید میکند. لذا کسبوکارهایی که در دنیای آنلاین برای خود جایگاهی را درست نکرده اند، محکوم به از دست دادن تعداد زیادی از مشتریان خود هستند.